UOKiK uruchamia kampanię o konsekwencjach zakupów z odroczoną płatnością


W obliczu zbliżających się świąt, Prezes UOKiK, Tomasz Chróstny, zwraca uwagę na rosnącą popularność zakupów „kup teraz, zapłać później” oraz ich potencjalne negatywne skutki dla konsumentów. W ramach nowej kampanii, organizacja pragnie uświadomić obywatelom, że korzystanie z tej formy płatności może prowadzić do nadmiernego zadłużenia. Inicjatywa zaczyna być widoczna w mediach od dziś, a celem jest edukacja na temat finansowych konsekwencji związanych z zakupami na kredyt.

Usługa „kup teraz, zapłać później” staje się coraz popularniejsza w Polsce, a jej atrakcyjność polega na braku natychmiastowej potrzeby posiadania środków na koncie. Użytkownicy często są kuszeni obietnicą łatwego dostępu do produktów bez wcześniejszego wydawania pieniędzy. Aby zagrażające konsekwencje finansowe nie umknęły uwadze konsumentów, UOKiK postanowił zainicjować kampanię, która będzie miała na celu przestrzeżenie przed pułapką zadłużenia.

Kampania „Sprawdź, czy Cię stać!” ma na celu nie tylko zwrócenie uwagi na niebezpieczeństwa związane z odroczonymi płatnościami, ale także zachęcenie do odpowiedzialnego podejścia do zakupów. Kampania przygotowała różnorodne materiały promocyjne, które będą emitowane w różnych mediach. Wszyscy chętni, w tym instytucje i organizacje, są zaproszeni do aktywnego włączenia się w działania mające na celu zwrócenie uwagi na te istotne kwestie ekonomiczne.

Źródło: Policja Działdowo


Oceń: UOKiK uruchamia kampanię o konsekwencjach zakupów z odroczoną płatnością

Średnia ocena:4.66 Liczba ocen:15


Zobacz Także